Asi není třeba říkat, že každá firma byla založena především proto, aby svému majiteli či majitelům co nejvyšší zisk. Aby byla považována za úspěšnou, měla by tato cifra neustále růst, a to rychlejším tempem, než roste inflace.
K tomu je ovšem zapotřebí, abychom si jednak udrželi stávající zákazníky, a zároveň abychom lákali stále nové. A to není zrovna jednoduché, vzhledem k tomu, že konkurence se snaží přesně o to samé. Základem je tedy zvolit vhodnou marketingovou strategii.
Obvykle se jedná o několik metod propagace, vybraných tak, aby se navzájem co nejlépe doplňovaly a jejich společný účinek byl co nejvyšší. A ačkoliv mezi běžnými lidmi je z nich zdaleka nejznámější klasická reklama, rozhodně není tím jediným, co mají firmy ve svém arzenálu.
V současné době je velmi populární SEO marketing https://www.seolight.cz/, tedy úprava internetové stránky firmy.
Není třeba říkat, že obliba tohoto způsobu propagace roste přímo úměrně s rostoucí dostupností internetu. Dnes na něm totiž může být prakticky každý, díky nízké ceně starších modelů chytrých mobilních telefonů a volné wi-fi, kterou mnohá místa nabízí.
V čem však spočívá účinek této metody? Jak nám může pomoci, že se naše webová stránka objeví na jednom z předních míst seznamu výsledků?
Naprosto jednoduše. Čím výše totiž je, tím je pravděpodobnější, že na ni onen člověk klikne a navštíví ji. Přeci jen, naprostá většina z nás projde při vyhledávání obvykle pouze prvních pár odkazů. Jen málokdo prochází například deset stránek výsledků.
Takto tedy dojde ke zvýšení návštěvnosti. A zde je třeba si uvědomit, že každý z těchto návštěvníků je zároveň i potenciálním zákazníkem. Čím více jich je, tím je pravděpodobnější, že si některý z nich něco koupí. A to je hlavním cílem i tajemstvím účinku celé metody.